HAYAT...Lezzetli, emin olun. Bir deneyin, 1-2 denemeden sonra tadına varacaksınız ve bitince tadı damağınızda kalacak... xP



3 Ekim 2010 Pazar

YENİ BİŞİ KEŞFETTİM..!

Çok eğlenceliiii..!  Belki çocuk değilsiniz, benim dediğimi beğenmeyebilirsiniz ama emin olun annem, eniştem, teyzem, babam çok güldük. Ata bizi yerden topladı  :)   Google 'ın çeviri bölümünde hedef dili de diğer dili de Türkçe yapıyorum ve komik kelimeler yapıp dinleme bölümüne tıklıyotum.  Bakın :

http://translate.google.com.tr/?hl=tr&tab=wT#tr|tr|blogger%20elma%20%C5%9Fekeri

(Ben daha komik şeyler yazıyorum ama bunu RTÜK kabul etmeyebilir.  :)

2 yorum:

  1. öznur-ata : teyzecim teşekkür ederim bu değerli yorumun için...
    ozgur : anammm..! saol canımmm ..!! Bitanemmmmm

    YanıtlaSil

Yorum yazdığınız için teşekkür ederim..:)