HAYAT...Lezzetli, emin olun. Bir deneyin, 1-2 denemeden sonra tadına varacaksınız ve bitince tadı damağınızda kalacak... xP



2 Ekim 2010 Cumartesi

Potik'in gezme merakı...(Okuyun yorumları bekliyorum...)

Noluyo kardeş bu Poti'ye..? Bizim Potimiz, evin neşesi bu aralar dışarı çıkmak istiyor...Bu duruma sinir oluyorum. Evvelki senede böyle bişey olmuştu, tasma almıştım :)) Şimdi dersiniz kediye tasma alınır mı diye... Ama napalım hayvan çıkmak istiyor, kucağımda da durmuyor ki kerata  :P Neyse biz şimdi konumuza dönelim. İlk önce tasmayı aldım eve geldim, taktım bizimkinin devreleri attı... Yürümemeye başladı bana inat. Kolunun altından bağlamadım yürümeye başladı. Meğersem kolunu acıtıyormuş. Neyse bugün cumartesi olduğu için ben okula gitmedim. Tam benim okuldan eve geliş saatim yani 17:50 de bizimki kapının önünde miyavlamaya başladı. Hemde buruk bir sesle... :)
 Evden kapının önüne çıktım, sonra zile basıp eve girdim şakacıktan, bizimki yine de yemedi. Tasmayı taktım, çıkardım vallahi bizimkini. Oldu şimdi ne güzel 15 dk. kadar gezdireyim dedim, al sana yine bi aksilik çıktı. Bizim mahallenin gördükçe içine korku veren, kuşları avlayıp parçalayıp kafalarını vücudundan ayırıp, zemin katın balkonunun içine atan kedi... İşte o taktı Potişime... Noluya ben de tam anlamadım, acaba ev kedisi diye bizimkini mi kıskanıyor..? :) Hep Potik balkonun köşesine çıkıp veya bizim balkondaki masanın üstüne çıkıp o minnacık patilerini demire dayayıp dışarı bakar... O zamanda Uğur delisi (cani kedicik) Potiğe pis pis bir bakış atar... Bugün de çıkınca bizimkini peşine takıldı Uğur. Taşı elime aldım, o da sindi bi tünedi oraya, sonra birden koştu dörtnala Potiğin üstüne evvelallah... Sonra ben tam Potiğin üstüne koşarken önüne bir taş attım, karşı apartmanla aramızdaki duvara çıktı. Biz yürüdük falan...Ama benim içime sinmedi ben Potiği kucağıma aldım. Neyse biz apartmanı çevreledik. Bizim Uğur yine peşimizden geldi... Size soruyorum, acaba ne önerirsiniz bana, Potişi gezdirirken Uğurdan nasıl kaçabiliriz..?

4 yorum:

  1. Valla hiç kedi gezdirmediğim için ne diyeceğimi bilemedim şimdik:(((

    YanıtlaSil
  2. Hatırlatırım, sen Potiğin anneannesisin. İstediğin zaman çıkartabilirsin...

    YanıtlaSil
  3. Vay bizim Potik.Çağla bence Potik'i sen dışarı çıkardığında aşık felan olmuş.Valla.Bu belirtiler normal.Evden kaçmak istemiştir sevdiği kızı görmek için.Uğur delisi de o kediye aşıktır o yüzden birbirlerine pis pis bakıyolardır XD

    YanıtlaSil
  4. xD Potik kısır o yüzden aşık olması mümkün değil, zaten bu yüzden kısırlaştırılıyor, ama olmuş olabilir, ne dersin..? Bizimkinin DNA sı kaymış xP

    YanıtlaSil

Yorum yazdığınız için teşekkür ederim..:)