HAYAT...Lezzetli, emin olun. Bir deneyin, 1-2 denemeden sonra tadına varacaksınız ve bitince tadı damağınızda kalacak... xP



3 Ekim 2010 Pazar

BÖCEK İLE 3. DÜNYA SAVAŞI

Bugün odama uçan bir böcek girdi..! Ama zannetmeyin hamam böceği kadar büyük. At sineği kadar düşünün... Neyse ben yakalamaya çalıştım, hemen kaçtı.
 Potiği  kucağıma aldım başladım o hayvanı kovalamaya. Sonra aynı türden 2. girdi. Bu böcükler de gündüzcü maşaallah..:)Tam 1 saat uğraştık Potiyle yakalamaya... Ama gitmiyo kardeş naapçan..? 2. giren ben camı ardına kadar açtıktan 15 dk. sonra kadar Potiğin uğraşıyla çıktı...(Potiğin de adının altını çizmek istiyorum. Onun da yakalamada payı var..)1. ci si de Potiği kucakladım Poti tuttu patiyle hayvanı sersemletti. Sonra bizim böcük de içeri annemlere kaçtı. Ama şu an yine benim odama gelmiş olabilir.


Dikkat..!: Resim koymak istemedim çünkü google da ararken benim minik yazdığımın tam aksine el kadar bir böcek çıktı, midem sırtıma yapıştı resmen bulantıdan...

2 yorum:

  1. Sevgili İrem ,
    Böceklerden bu kadar nefret edip,korktukça onlar da hep seni buluyorlar yahuuu:(((

    YanıtlaSil
  2. Evet, çok haklısın annecim, ama sen de hiç yardım etmedin yaw..!

    YanıtlaSil

Yorum yazdığınız için teşekkür ederim..:)