HAYAT...Lezzetli, emin olun. Bir deneyin, 1-2 denemeden sonra tadına varacaksınız ve bitince tadı damağınızda kalacak... xP



28 Ağustos 2010 Cumartesi

BUGÜN BU KİTABI OKUDUM...


    Eveeeet...Bugün bu kitabı okudum.Öyle güzel bir kitap ki!Bir çikolata parçasıyla koskoca felsefeyi nasıl bağlarsınız?İşte böyle:
    Başlangıçlarda off çok kalın bu çok sürer diyorsunuz, bitince de aa ne çabuk bitti diyorsunuz..!Hiç bakmayın öyle, bu ne çocuk kitabı diye...Ama sevgili İdil abla öyle bir dille yazmış ki, kalın sıkıcı romanları seven annem bile kitaba bayıldı!

2 yorum:

  1. Canııım,
    Ne kadar güzel anlatmışsın...
    Nice kitap yorumlarını bizlerle ve okuyucularınla paylaşman dileğiyle inşallah :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. aşkım benim..kraliçem...ben de merak ettim şimdi..ne kadar güzel anlatmışsın kitabı..birara ben de okuyayım..öpüyorum tatlım

    YanıtlaSil

Yorum yazdığınız için teşekkür ederim..:)