HAYAT...Lezzetli, emin olun. Bir deneyin, 1-2 denemeden sonra tadına varacaksınız ve bitince tadı damağınızda kalacak... xP



3 Kasım 2010 Çarşamba

Beyaz Atlı Prens :)


Yine beyaz atlı prensimden bahsetçem. Canım beniiiim. Burak Özçivit. Onu Zoraki Koca dizisinden beri takip ediyordum. Küçük Sırlar' a da girince... Herşey bir rüya ile başladı:

O gece ben Küçük Sırlardaki ''Su'' karakterindeydim. Ve Burak ''Çetin.''(Küçük Sırlar'daki karakteri) bana çıkma teklifi ediyordu. Sabah ona aşık uyandım...Ama rüyaydı. Şu an sırılsıklamım..:)




 OOO ÇETİN..!!ÇOK YAKIŞIKLISIN...DUY SESİMİ HAYATIM..!xD

4 yorum:

  1. Müthiş yakışıklı..!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  2. İremciğim,sana bir ÖDÜL üm var.Bloğuma bekliyorum,hayatım:)

    YanıtlaSil
  3. Geldim:)Kedin çoook şeker. Oturuş şekline bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Begonvilli Ev:) Hep öyle oturmaz. Sizin kedi gibi garip bir şekilde oturur ama böyle yakalamışken hemen çektim:)))

    YanıtlaSil

Yorum yazdığınız için teşekkür ederim..:)