HAYAT...Lezzetli, emin olun. Bir deneyin, 1-2 denemeden sonra tadına varacaksınız ve bitince tadı damağınızda kalacak... xP



5 Ocak 2011 Çarşamba

YeniYıL FotoLarı :)

Yorumsuz, kısaca süper :)
 Bu arkadaş benim kardeş-kuzen karışımı birşeyim. Bende tam bilmiyorum:)
 Bu en sevdiğim arkadaşımın babası ve Potik...
 Bu benim oğlum. Birinin kucağına sıvışıyor yine:)
 Bu benim yeğenimLe bir sonraki pozum...
 Bu annemle kestaneli tavuk pozumuz, tavuğa dikkat!
 Bu resimde hepimiz çok mutluyuz. Yeni yıla giriş yapmışız...
 .................
 İşte bu en iyi arkadaşım tanıdınız mı bilemem ama. Kendisi geç yatmaya pek alışkın değil. O yüzden hemen uyudu. Bu da küçük bir intikam gibi bişi. Biliyorsunuz bugün intikam soğuk bir kestaneli tavuk :)
Şimdi Samedy'e surattan bi zoomLadık...

OKUL YILBAŞI'SI FOTOLARI :)
Bu bizim öğretmenin arkadaşı Nejla Hanım...

 Bu ben. Gören de hareket çekiyor sanacak pardon ama. Ama siz yanlış anlamayın...
 Bu da kankamla farklı bir hareket çekme pozu..:) Şaka şaka güya APAÇİ yapıyoz kardeş ...
 Bu da benim meşhur CLOPATRA SHOW'um ..:)
Bu bizim öğretmenim Günel hanım ve yakından tanımadığım bir arkadaş :)
Bu da bizim kankamla (Tamamen %100 kankam. Kanımızı birleştirdik.) muhteşem AKREP DANSI'mız..:)
                                         ~THE END~
Türkçemizi muhteşem kirlettiğim için teşekkürler... :)

2 yorum:

  1. Çok şekersiniz canım :) Nice yıllara canım öperim.

    YanıtlaSil
  2. İrem cim,çok güzel bir geceydi,yeni bir yılı beklemeyelim,tekrar edelim :)

    YanıtlaSil

Yorum yazdığınız için teşekkür ederim..:)