HAYAT...Lezzetli, emin olun. Bir deneyin, 1-2 denemeden sonra tadına varacaksınız ve bitince tadı damağınızda kalacak... xP



6 Kasım 2010 Cumartesi

Türkiye'nin en iyi 10'u arasında :7 numara ORFE AT ÇİFTLİĞİ



Geçen hafta ORFE'ye gittik. Babamın bana ne zamandır sözü vardı. İşte bazı fotoğraflarım:

Daha sonra bekledik, bekledik ve ata bindim. İlk bindiğim at huysuzlandı:
Ve sonra at birden tepti..! Ben üstündeyken. Ama allahtan ayağımı koyduğum yer destek verdiğim için düşmedim üstünden.Ve sonra yeni ata bindim:

9 yorum:

  1. güzel bir duygu değil mi?
    benden binmek sitiyorummmm

    YanıtlaSil
  2. Evet..Çok güzel denemelisiniz. Antalyaya gelirseniz, Orfe ye gidin. Çünkü hem fiyatı uygun, hem de atlar çok uslu. Benimki sadece suratına sinek geldiği için huysuzlandı. Bu yüzden sineklere dikkat edin. Küçükler ama çok tehlikeliler..:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir gün geçirmişsiniz tatlım..bir dahakine inşallah birlikte :)))

    YanıtlaSil
  4. İnş. birlikte olur. Ata' nın atlara bayılacağından eminim. Çok teşekkür ederiz..:)

    YanıtlaSil
  5. Atlar;köpeklerden sonra veya belki de önce,insanlara en yakın olan duygusal hayvanlar.
    Gözlerindeki bakışları izlemek bile insanda saygı uyandırıyor.Soylu,size karşı saygılı,mert bakışlar...
    Aynı köpekler gibi,yere düştüğünüz zaman başınızdan ayrılmayan hayvanlar...
    Hayran olmamak elde değil.

    YanıtlaSil
  6. atları bende çok severim inşallah bigün beni de götürürsünüz

    YanıtlaSil
  7. Ağzı Bozuk Düşmanı katılıyorum, ben de deli gibi seviyorum atları, en asil hayvanlardan biridir, ata binmek de en büyük zevkim..!

    YanıtlaSil
  8. Teyzeciğim(özge güçlü) çok teşekkür ederim bu değerli yorumun için, inş antalyaya gel de gideriz, den gelmeye bak da :)

    YanıtlaSil
  9. Me encantan todas tus fotos y los caballos son mi adoración,son bellos y se notan mansos,especiales para terapias,me quedo en tu blog porque es de un pais lejano y hermoso,Feliz Año Nuevo que tengas muchas bendiciones,cariños.

    YanıtlaSil

Yorum yazdığınız için teşekkür ederim..:)